از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی

از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی

گاهی اوقات شما می‌‌ خواهید یک استفاده خاص از قوطی فلزی داشته باشید. یعنی به خاطر اینکه در هزینه‌ ها صرفه‌ جویی کرده یا یک کار دستی جذاب درست کنید، به سراغ استفاده از قوطی فلزی می‌ روید اما نکته‌ ای وجود دارد، در واقع باید کاری کنید که بوی حاصل از مواد غذایی یا بوی عطرهای مختلف از روی قوطی فلزی محو شود. سوال اینجاست که باید چه کار کرد تا به از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی کمک کرد. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به پاسخ سوالتان برسید.

روش‌ های از بین بردن عطر از قوطی فلزی

در حقیقت تفاوتی ندارد که قوطی برای چه چیزی استفاده شده باشد؛ در هر صورت یک سری رایحه‌ ها و عطرها روی آن وجود دارد. برای اینکه بخواهید از بین ببریدشان، باید از مراحل مختلفی را طی کنید.

مرحله اول

اولین کاری که توصیه می‌ شود، این است که قوطی را به طور کامل تمیز کنید. هیچ چیز به اندازه تمیزکاری نمی‌ تواند به از بین بردن بوی قوطی فلزی کمک کند. با آب و مایع ظرفشویی به طور کامل آن را بشویید. چندین بار این کار را انجام دهید و به خوبی آب بکشید تا هیچ اثری از مواد شوینده و همچنین بوی عطر یا مواد غذایی داخل قوطی فلزی باقی نماند.

مرحله دوم

در مرحله بعدی به سراغ استفاده از الکل بروید. الکل تا حد زیادی می‌ تواند بوی عطر را از بین ببرد. فرقی ندارد که قوطی فلزی شما چه رایحه‌ و چه بویی داشته باشد. در هر صورت الکل می‌ تواند تمام این بوها را به یکباره محو کند.

  • نکته

برای اینکه الکل به درستی اثر کند، همانطور که بالاتر هم اشاره شد، قوطی باید کاملاً خالی باشد و آن را به طور کامل بشویید و بعد روی آن الکل بزنید. برای استفاده از الکل صرفه‌ جویی نداشته باشید. یعنی الکل را به مقدار زیاد استفاده کنید تا به طور کل بو را از بین ببرد.

مرحله سوم از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی

در مرحله بعدی به سراغ استفاده از آب جوش بروید. ظرفی را که داخل آن پر از الکل کرده بودید را خالی کنید. سپس داخلش آب جوش بریزید. با انجام این کار می‌ توانید به راحتی تمام بوهای باقیمانده را از بین ببرید و آنها را محو کنید. برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری از این روش بگیرید، ما توصیه می‌ کنیم داخل ظرف را چند بار از آب جوش پر کنید و دوباره تخلیه کنید تا بو به طور کامل از بین برود.

از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی

مرحله چهارم

در مرحله بعد برای محکم کاری به سراغ استفاده از گوش پاک کن بروید. معمولاً برای از بین بردن بوی عطر از شیشه عطر هم این روش را پیشنهاد می‌ کنند اما به هر حال اکنون که شما به دنبال از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی هستید، باز هم این روش می‌ تواند کاربردی باشد.

مرحله پنجم

بعد از اینکه تمامی مراحل بالا را طی کردید، باید گوش پاک کن را به الکل آغشته کنید و لابه‌لای درزهای قوطی بکشید. احتمالاً هنوز هم بقایای مواد غذایی یا رایحه های مختلف در لابه‌لای قوطی فلزی باقی مانده است که شما با استفاده از گوش پاک کن آغشته شده به الکل هم می‌ توانید ضربه نهایی را بزنید و تمامی بوی باقیمانده را به طور کل از بین ببرید.

مرحله ششم

بعد از اینکه این مرحله را انجام دادید، اجازه دهید تا کمی زمان سپری شود. سپس قوطی فلزی را با آب پر کرده و خالی کنید و داخل آن را به طور کامل خشک نمایید تا هیچ اثری از بوی عطر داخل آن باقی نمانده باشد.

برای اینکه بتوانید از قوطی فلزی‌ های با کیفیت برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید یا اصلاً بسته‌ بندی انجام دهید، ما توصیه می‌ کنیم به سایت گستر فلز مراجعه کنید که به صورت حرفه‌ ای در این زمینه فعالیت می‌ کند.

چرا گسترفلز پارسیان

صنایع بسته بندی فلزی گستر فلز پارسیان، در سال ۱۳۸۳ با رویکردی مشتری‌مدار و با توجه به احترام به مصرف‌کننده، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان یک سازمان یادگیرنده هوشمند و تحول‌گرا، از مهارت، پیشروی، توانمندی و درستکاری کارکنان خود استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز، به تغییرات محیط پاسخ می‌دهد و در خلق این تغییرات نیز نقش دارد.

قوطی سازی گستر فلز پارسیان با استفاده از مشارکت و همکاری کارکنان خود و نهادهای تخصصی زیرمجموعه، با ارائه اطلاعات شفاف و ارائه محصولات گسترده به صورت سریع و مطمئن و با قیمتی مناسب، به مشتریان خود پاسخگویی می‌کند. این شرکت با اجرای کامل و بهره‌برداری از سیستم جامع اطلاعات، به عنوان متولی تولید قوطی در کشور و سرآمدی در منطقه، در حوزه مأموریتی خود قرار دارد.

مأموریت شرکت قوطی سازی گستر فلز پارسیان عبارت است از:

  • کمک به توسعه ظرفیت‌ها و کاهش هزینه‌های درازمدت نظام تولید در بخش قوطی سازی و صیانت از محیط زیست کشور.
  • تقویت تولید، توزیع و فروش داخلی با توسعه ارتباطات قوی و بهره‌گیری از تکنولوژی به عنوان پیشرو در رشد اقتصادی و ارتقاء شرکت.
  • توسعه قابلیت‌های رقابت‌پذیری و پیشرفت، با بهره‌گیری از سرمایه انسانی کارآمد.
  • ایجاد یک شرکت مورد احترام و تحسین در تعامل با مشتریان و تلقی کیفیت به عنوان ابزار توسعه و موفقیت پایدار سازمان.

همچنین، شرکت قوطی سازی گستر فلز پارسیان برخورداری از نشان ایزو در صنایع بسته‌بندی فلزی را داراست و در سال ۱۳۹۹ به عنوان یکی از ده تولیدکننده برتر صنایع بسته‌بندی در ایران شناخته شده است.

جمع‌ بندی

استفاده از قوطی فلزی برای انجام کارهای مختلف در منزل خیلی رواج دارد. اما مسئله مهم این است که قوطی فلزی شما بوی مواد غذایی یا بوی عطرهای مختلف نداشته باشد. ما در این مقاله به طور کامل برایتان توضیح دادیم که برای از بین بردن بوی عطر از قوطی فلزی دقیقاً باید چه مراحلی را پیش ببرید تا هیچ اثری از آن بو باقی نماند.