چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی

چند شرکت قوطی سازی ایرانی کدامند؟

چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی کدامند؟ این روزها قوطی سازی یکی از صنایع پر رونق می باشد که به نوعی زیر مجموعه صنعت بسته بندی به حساب می آید. چرا که ما در زندگی روزمره در بیشتر موارد محصولاتی را برای خانه و آشپزخانه خریداری می کنیم که در بسته بندی های فلزی و یا پلاستیکی می باشند.قوطی های فلزی یکی از مهمترین محصولات برای مواد غذایی و سایر صنایع می باشد، به همین دلیل شرکت های مختلفی اقدام به ساخت قوطی فلزی می‌کنند.

ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی بپردازیم، پس اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قوطی سازی چیست؟

قبل از اینکه به بررسی و معرفی چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی بپردازیم، ابتدا لازم است که شما بدانید صنعت قوطی سازی چیست؟

قوطی سازی یک صنعت می باشد که در آن کارخانه ها و شرکت های زیادی به منظور تولید و تبدیل ورق های فلزی به قوطی های فلزی طی فرآیندی بزرگ ایجاد شده اند، معمولاً بیشترین استفاده از قوطی فلزی در صنعت مواد غذایی می باشد. البته بجز صنایع غذایی در موارد دیگری نیز از قوطی فلزی استفاده می کنند و همین موضوع باعث شده است که خیلی از سرمایه گذاران در این زمینه سرمایه گذاری کنند و شرکت های معتبر قوطی سازی در ایران به وجود بیایند.

چند شرکت قوطی سازی ایرانی کدامند؟

معرفی و بررسی چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی

قوطی سازی ارمغان گلبهار

ارمغان گلبهار یکی از چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی می باشد. این شرکت با چیزی بالغ بر ۳۶ سال سابقه بسته بندی در ساخت و تولید انواع قوطی های کمپوت های مواد غذایی غیر گوشتی و گوشتی و  رب گوجه فرنگی فعالیت داشته و توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین و مطرح ترین شرکت های قوطی سازی مطرح کند.

قوطی های مواد غذایی و درب های فلزی قوطی از مهمترین تولیدات این شرکت می باشند.

تهران قوطی

این شرکت نه تنها یکی از چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی به حساب می آید بلکه می‌توانیم آن را به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه ها و شرکت های تولید بسته بندی فلزی معرفی کنیم.

این شرکت چیزی بالغ بر ۵۰ سال سابقه دارد و در این پنجاه سال اقدام به تولید و ساخت قوطی برای مواد غذایی و همچنین اقدام به تولید قوطی برای مواد شیمیایی کرده است، از مهمترین محصولات این شرکت میتوان به قوطی سم، ظروف غذایی، ظروف شیشه ای قوطی رنگ پاک کن و قوطی روغن موتور اشاره کرد.

شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه

برای اینکه بهتر متوجه تولیدات شرکت سازی آلومینیوم کاوه به عنوان یکی از چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی شوید، باید بگوییم که اکثر قوطی های فلزی مخصوصاً قوطی های مورد استفاده در صنایع غذایی و کنسرو سازی به دو شکل دو تکه و یا سه تکه تولید می شوند. شرکت آلومینیوم کاوه یکی از بزرگترین شرکت ها و کارخانه ها در زمینه تولید قوطی های دو تکه می باشد. این شرکت با بهره گرفتن از تخصص متخصصین در این زمینه توانسته است نیاز صنعت نوشیدنی را برای تولید قوطی های فلزی برطرف کند. شرکت آلومینیوم کاوه توانسته است قسمت عظیمی از تولیدکنندگان نوشیدنی های گازدار و بدون الکل داخل کشور را پوشش دهد.

ایران قوطی

بدون شک شرکت قوطی سازی ایران قوطی یکی از بزرگترین کارخانه ها و شرکت های فعال در زمینه قوطی سازی می باشد. این شرکت با بهره گیری از تجربه و تخصص متخصصین توانسته است که اقدام به تولید قوطی های مطابق با استاندارد جهانی کند و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شرکت ایران قوطی بیش از ۴۰ سال در این زمینه سابقه دارد. مهمترین تولیدات شرکت ایران قوطی ساخت و تولید قوطی های کنسرو و کمپوت، تولید انواع قوطی های شیر خشک، تولید قوطی رب گوجه فرنگی و البته تولید و چاپ قوطی فلزی به شکل کلی می باشد.

گستر فلز پارسیان

این شرکت نیز به عنوان یکی از چند شرکت مطرح قوطی سازی ایرانی از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت بیشتر وقت خود را بر روی کارکنان و مشتریان خود می گذارد و توانسته است با تکیه بر پشت کار نیروی جوان خود در مدت زمان کوتاهی که از احداث آن میگذرد نامی در میان بزرگان این صنعت برای خود دست و پا کند. این شرکت در زمینه تولید قوطی رب، گالن، حلب و قوطی کوارت فعالیت دارد.

به جز شرکت های ذکر شده شرکت های دیگری مانند صنایع قوطی تبریز، قوطی سازی حسام و قوطی سازی تکمیل اشاره کرد.